Search This Blog

Kena tag la plak...

SEBENARNYA saya telah di tag oleh Kak Roshatika untuk menyenaraikan 8 fakta tentang diri saya. Untuk tugasan ini saya harus mematuhi empat peraturan iaitu:-

a. Saya dikehendaki post peraturan ini sebelum menyenaraikan lapan fakta tersebut.
b. Menyenaraikan lapan fakta tentang diri saya.
c. Pilih lapan blogger lain untuk di tag.
d. Tinggalkan komen di blog mereka menyatakan mereka telah di tag.

Kerana saya telah menyahut tugasan ini maka di bawah ini saya senaraikan lapan fakta tentang diri saya yang mungkin anda semua tidak mengetahuinya.

Fakta 1
Saya anak bongsu dan satu2nya anak perempuan dari 5 beradik. Ada 5 orang lagi adik beradik tiri merangkap sepupu sebelah ayah. Kematian emak ketika usia hampir 22 thn.

Fakta 2
Budak pandai masa skolah rendah n lower form..(perasan... hehhe)... dpt 4A UPSR (masa tu UPSR ada 4 subjek je), 9A PMR... SPM (sains) grade 1, sambung asasi sains fizikal sethn pastu sbg degree kat UM dlm engineering 4 thn.

Fakta 3
Pernah menghadiri lebih 10 interview utk bekerja, menganggur hampir sethn sebelum bekerja sbg pekerja kilang... (engineer maa)

Fakta 4
Saya rajin buat blog tapi tak rajin nak update... saya ada lebih dari 6 blog.. nak tahu blog apa cari la sendiri... heheh

Fakta 5
pendiam orgnya... tgh nak berubah nak jadi peramah... heheh... org ramah ni senang nak wat duit ... heheh

Fakta 6
Cita2 nak jadi suri rumah cyber.... heheheh... nak jadi jutawan internet la...

Fakta 7
Teringin nak melancong 1 dunia... Negeri2 kat MAlaysia ni sumer dah pegi dah...

Fakta 8
agak misteri orgnya... hehhe.. apa yg misteri?? misteri la... takleh bagitahu nanti tak misteri plak...

oklah... sapalah mangsa seterusnya... oleh kerana saya di tag dr mybloglog jadi saya tag 8 org berikut dr mybloglog :

1)zublizainordin
2)CamarPutih
3)laling
4)zureyna
5)erzua_anna
6)Waliz
7)acesmave
8)Misya

2 comments:

Beebee said...

8 mende pasal dik ni menarik sungguh...yg pasti anda seorang yg hebat...! kah..kah..kah. TAHNIAH buat anda.

Anugerah Bertuah said...

Salam adik manis,

Oooo...engineer rupnya. Tempat nyong kerja ada juga bekas engineer dari intel.

Related Posts with Thumbnails

Followers